<

قناری معدن

آدم خانه اش یک جاست. دلش هزار جای دیگر.
آخرین مطالب

تحت تاثیر یک برنامه تلویزیونی درباره اهدا عضو کسانی که دچار مرگ مغزی شده اند٬ با خودم فکر می کنم که اگر من دچار این ضایعه بشوم کدام اعضایم قابلیت اهدا دارند. همان ابتدا سیستم تنفسی  گوارشی م را کنار می گذارم. به من که صاحب اصلی شان هستم وفا نکردند چه برسد به دیگری. هر چند خوبیت ندارد دندان اسب پیشکشی را شمرد. اما در مورد قلبم حتی می توانم بابت سلامتی اش ضمانت بدهم. درست مثل یک ساعت اصل کار می کند. تنها ایرادش این است که  با دیدن او دچار تپش های وحشتناکی می شود که آن هم دست خود آدم است. می تواند او را نبیند تا دچار تپش های دوبل نشود. نمی دانم دستها را هم می شود پیوند زد یا خیر. گارانتی آنها با انجام  سرقت هایی عموما از سوپرمارکتها و بدلی فروشی ها باطل شده است اما تا به حال هیچ کس نتوانسته مچ ام را بخواباند. و پاها. آن را دیگر باید همه خیابانهای شهر گواهی بدهند.

  • محمدرضا امانی

نظرات (۱۳)

  • ایزابلا ایزابلایی
  • فکر کنم پاهامو بدم.
    با یک « دور از جان» شروع می کنیم و می گوییم که وضع چشمانتان هم تعریفی ندارد، لاجرم اگر دانشمندان آن قسمت از مغزتان که در قدرت نویسندگیتان اثر دارد را کشف و جدا کنند برای حفظ عرصه ادبیات کشور باید به یکی - حالا اصراری ندارم من اون یکی باشم- پیوند مغز اضافه زده بشه!(چی شد!)
    من نمیدونم کجام سالمه که بدم.ولی غیر از عضو شریف که خب تعصب نمیذاره و اعضای صورت بقیشو تست کنن سالم بود ببرن
    من فکر میکنم که همون دست و پام فقط به کار بیاد:-D
    پل بینی رو هم پیوند میزنن؟ استخون و غضروف محکمی داره، تا حالا کلی ضربه خورده نه شکسته نه در رفته:-D
  • مصطفی موسوی
  • شما همه بدنتو میتونن اهدا کنن جز ریه هاتو!
  • فاطیما کیان
  • به این چیزهای دور از جونی فکر نکین بابا فقط سیگار را اگر شد ترک کنین همین

    صد سال زنده باشی رفیق
    افکارتون رو اگر بشه تکثیر کرد از همه ش باحالتره :-)
    هممم!فک کنم همون قلب خوب باشه! اوهوم
    آقا من قلبمو اهدا نمیکنم.اونوقت دو حالت داره یا طرف عاشق اونی میشه که من قبل از مردنم عاشقش بودم یا اگر این حالت صحت نداشته باشه قلبه واسه کسی می طپه خود طرف عاشقشه و من اصلا ندیدمش. در هر دو حالت قضیه اصلا برام قابل تحمل نیست.
  • نیمه سیب سقراطی
  • پیوند قلب یه جوره ترسناکیه ! معلوم نیس طرف مرده ست یا زنده :|
  • ایزابلا ایزابلایی
  • تبریک میگم بهتون نفر اول جایزه ی فرشته :) نذر کردین کل جایزه ها رو درو کنید دیگه :)
    سلام. خوشحالم می نویسید.
    وبلاگ سرخپوست رو خیلی دوست داشتم ولی بین وب هایی که به blog.ir آمده‌ن نیست. اولین بار از وب شما وبشون رو پیدا کرده بودم؛ آدرس جدیدشان را ندارید؟
    بابت جایزه فرشته هم تبریک می‌گم. دو خطشو بذارید اینجا بخونیم. :))
  • خانم انـــــار
  • :) دست هامو میدم ! احساس می کنم کارآمد ترین اعضای بدنم بودن همیشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی