<

قناری معدن

آدم خانه اش یک جاست. دلش هزار جای دیگر.
آخرین مطالب

من تا یک زمانی گمان می کردم هیچ کسی خطبه های نماز جمعه را از تلویزیون نگاه نمی کند و تلویزیون کار بیهوده ای انجام می دهد که برای هیچ کس نماز جمعه پخش می کند. تا اینکه آنشب خلوت خوابگاه که من با حمید سر اینکه کداممان کنار پنجره بخوابیم مرافعه کردیم و من پتویم را برداشتم و رفتم توی سالنی که تلویزیون داشت. برای خودم دراز کشیده بودم و داشتم مستندی از زندگی ملخ های فلفل خوار را از شبکه چهار می دیدم که یکی آمد توی سالن و گفت که می شود بزند کانال یک؟ گفتم هیچی ندارد آن کانال و دارد نماز جمعه نشان می دهد. گفت خب می خواهد همان نماز جمعه را نگاه کند. من پتو را تا زیر بینی ام بالا کشیدیم و با آن برادر نشستیم پای مشروح خطبه های نماز جمعه. آن شب بود که من با توجه به خطبه های نخست پی بردم که تا عمر دارم هیچ خمس مالی به من تعلق نخواهد گرفت. 

  • محمدرضا امانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی