<

قناری معدن

آدم خانه اش یک جاست. دلش هزار جای دیگر.
آخرین مطالب

من آدم گنجشک روزی هستم و هیچ وقت گذرم به فروشگاه لوکس محصولات چرم که برای مثال قیمت یک جفت کفش اش چیزی قریب به یک ماه سگ دو زدن من است٬  نمی افتد. اما از اقبال ما یک بن خرید با مبلغی قابل توجه از جایی هدیه گرفتم . خیال کرده اید با آن مبلغ قابل توجه همه نیازهای چرمی من برطرف شد؟ اصلا و ابدا. شد سه قلم جنس و تازه دو هزار تومان هم بدهکار شدم و هر چه جیب هام را زیر رو کردم، دریغ از یک پاپاسی. گفتم بعدن برایتان می آورم. قبول کردند. 

  • محمدرضا امانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی